loading...
فقط خودت
لایو بازدید : 13 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

امروز تولد مازیارفلاحی هست از طرف خودم تولد این خواننده ی با احساسو تبریک میگم...

"قالب جدید کادوی من به مازیار و تمامی طرفداران گلش"


 

 

 مازیارفلاحی امروز صبح در برنامه ی ویتامین 3 (شبکه سوم سیما) حضور پیدا کرد که یه عیدی بزرگ برای طرفداران این خواننده ی با احساس بود...

اوایل برنامه بود که علی ضیا در مورد آهنگ قربون مست نگاهت از مازیارفلاحی سوال کرد و مازیارفلاحی در مورد این آهنگ پاسخ داد که سال های پیش من داستان می نوشتم و اسم یکی از این داستان ها شاخه گلی برای علی بود که این ترانه از زبان مادر علی کوچولو به ترانه ای به اسم قربون مست نگاهت تبدیل شد که تو این مدت که آلبوم منتشر شده مورد استقبال طرفداران قرار گرفته در ادامه علی ضیا در مورد ورزشکار بودن مازیار فلاحی پرسید که چطور یک خواننده ی عاشقانه همچین ورزش خشنی را دنبال می کند که مازیارفلاحی درپاسخ گفت که ورزش جزوی از زندگی هرفرد هست و الان دارم سبکی به نام سورنا کار میکنم که یک ورزش کاملا ایرانی هست در ادامه مازیارفلاحی در مورد اسم آلبوم توضیح داد که فضای آهنگ لعنت به من یک فضای کاملا عاطفی و عاشقانه هست ودر حقیقت لعنت به من یک شوخی هست.

دانلود بخش هایی از حضور مازیارفلاحی در برنامه ی ویتامین۳

"قالب جدید وبلاگ تقدیم به تمامی طرفداران مازیارفلاحی"


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 181
  • بازدید کلی : 2,187